Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Błądzić, rzeczą ludzką...

Moderator: El

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wąwolnica chrzty
280/1914 jest Pyta Janina - winno być Ruta... :lol:
ruta.jpg
Poprawione
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Bełżyce zgony...
1918 - brak numeru - winno być nr 196.
Władysław Złotucha - matka Wiktoria nie Wiktorja, żona Zawół a nie Zawała...
Poprawione
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wąwolnica zgony...
182/1911 - matka Balbina SUSZEK a nie SUTEK...
Poprawione
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wąwolnica chrzty - 43/1853
matka z Reszków a nie Ruszków...
Poprawione
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wąwolnica chrzty
72/1843
Jest Pobraka Jułlia - winno być Pokraka...
Poprawione
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wąwolnica zgony
51/1900
Jest Teresa Pokraka - winno być Piotr Pokraka, Teresa to matka...
1900 zgony 113.jpg
Poprawione
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wąwolnica chrzty
147/1883
matka nie Eleonora tylko Leokadia...
W indeksie jest zapisane Leokadia
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wąwolnica śluby
11/1901
Pan młody Mateusz a nie Maciej
nazwisko ZDYP a nie Zdyp vel Zdyb.
Imię poprawione. Urodzony jako Zdyb - w indeksie nazwisko poprawiono na Zdyp / Zdyb
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Wojciechów chrzty 31/1830
Jest Sornowski - winno być Sosnowski...
Poprawione
Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Awatar użytkownika
MireQ
Posty: 1645
Rejestracja: 28 kwie 2011, 12:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MireQ »

Pozdrawiam: MireQ

Parafie: Chodel, Chotcza, Karczmiska, Kazimierz Dolny, Końskowola, Opole Lubelskie, Piotrawin, Wąwolnica, Wilków.
Odpowiadam tylko na majle, na PW NIE

Udzin
Posty: 355
Rejestracja: 14 mar 2015, 11:29
Lokalizacja: Ciemno/W-wa

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: Udzin »

Kamionka małżeństwa 1940 r są podwójnie
Poprawione
Pozdrawiam Eugeniusz, ojciec Zygmunt, dziadek Aleksander, pradziadek Andrzej, 2xpradziadek Wawrzyniec, 3xpradziadek Jakób, 4xpradziadek Wincenty, 5xpradziadek Jan, 6xpradziadek Mateusz, 7xpradziadek Jan

Awatar użytkownika
konskovolensis
Posty: 384
Rejestracja: 27 sie 2012, 15:50
Płeć:

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: konskovolensis »

Kilka korekt urodzin z Włostowic (korygowane tylko nazwiska)

Jest:
Proseta Małgorzata Włostowice liber 1760 Wólka, c. Józefa i Ewy
Powinno być:
Profeta Małgorzata Włostowice liber 1760 Wólka, c. Józefa i Ewy

Jest:
[?] Walenty liber 1771 Wólka, s. Stanisława i Katarzyny
Powinno być:
Profeta Walenty liber 1771 Wólka, s. Stanisława i Katarzyny

Jest:
[?] Antoni liber 1771 Puławy, s. Karola i Katarzyny
Powinno być:
Borek Antoni liber 1771 Puławy, s. Karola i Katarzyny

Jest:
[?] Elżbieta liber 1772 Skowieszyn, c. Tomasza i Jadwigi
Powinno być:
Jeżyna Elżbieta liber 1772 Skowieszyn, c. Tomasza i Jadwigi

Jest:
Proseta Wawrzyniec Włostowice liber 1799 Puławy, s. Stefana / Szczepana i Katarzyny
Powinno być:
Profeta Wawrzyniec Włostowice liber 1799 Puławy, s. Stefana / Szczepana i Katarzyny
--------------------------------------------------------------
Poprawione
Pozdrawiam, Grzegorz.

MakarewiczBP
Posty: 149
Rejestracja: 05 maja 2016, 13:09
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: MakarewiczBP »

Mały błąd w Biała Podlaska (grk)
Zgon -> https://szukajwarchiwach.pl/35/1622/0/2 ... rvisxIldFA
89/1854
JEST Markiewicz Cyprian
WINNO BYĆ
Makarewicz Cyprian
Poprawione
Makarewicz-Klonownica,Cieleśnica,Nowosiółki,Malowa Góra,Berezówka;
Panasiuk/Plandowski-Kodeń,Kąty,Pokinianka,Mokrany; Łucyk - Lechuty
/syn Leszka, syna Józefa, syna Józefa, syna Romana, syna Izydora, syna Tomasza->?

Łukasz
Posty: 61
Rejestracja: 07 maja 2011, 16:42

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: Łukasz »

Krasnystaw urodzenia akt 515 rok 1901 jest Franciszka Kwiatosz, a powinno być Franciszka Kwiatoń
https://szukajwarchiwach.pl/35/1849/0/2 ... o08nhGhOGw
Poprawione

Deszczowa
Posty: 25
Rejestracja: 30 lip 2015, 01:33
Lokalizacja: Lublin

Re: Korekty dostrzeżonych błędów w bazie indeksów

Post autor: Deszczowa »

Biskupice
ślub 10/1831 jest Teresa Szczur poprawnie Teresa Szemro

ślub 36/1819 jest Nrbert Bychawski, poprawnie Norbert Bychawski

zgony 10/1830 jest Agata Skwarczyńska, poprawnie Agata Sluwarczyk
---------------------------------------------
Poprawione

ODPOWIEDZ

Wróć do „Korekty / poprawki / uzupełnienia”